Hvordan vet jeg at ecoemballasje.no har mottatt min bestilling?
Når du sender inn en bestilling, vil en melding vises på skjermen som takker deg for ordren. Du vil deretter motta en ordrebekreftelse på mail som inkluderer planlagt leveringsdato, leveringsadresse, ordrenummer og eventuelle endringer som gjelder for din bestilling. Dersom flere bestiller samme vare samtidig kan varen ha blitt utsolgt. Denne regnes da som restordre og vil ikke bli levert. Dette vil fremkomme på din ordrebekreftelse. Denne vil bli ettersendt så fort den er på lager igjen.
For at du skal motta din bestilling på kortest mulig tid, vil din bestillingen bli behandlet fortløpende. Hvis du ønsker å slette eller endre din bestilling, vennligst ta kontakt med oss via telefon på 22 55 93 00 og oppgi ordrenummer som vises på ordrebekreftelsen du har mottatt på mail. Er din bestilling lagt i produksjon kan det ikke gjøres endringer på denne ordren, men vi oppretter og ettersender gjerne en ytterligere ordre.
Nei, faktura vil bli sendt til deg på mail, i løpet av få dager. Dersom en bestilling skal leveres til en alternativ adresse, vil fakturaen alltid sendes til fakturaadressen.
Gjeldende merverdiavgift er 25% på alle produkter.
Du vil få informasjon om leveringstid på ordrebekreftelsen du mottar. Ønsker du å bestille en vare som ikke er på lager, kontakt oss på 22 55 93 00 .
Nei, vi tilbyr kun betaling via kortbetaling eller faktura.
De personlige og identifiserbare opplysninger som du frivillig gir oss vil bli brukt til å behandle dine bestillinger, varsle deg om nye tjenester eller spesielle informative tiltak, som å sende deg tilbud eller informasjon, eller informere deg om resultater av undersøkelser der du frivillig deltok. De er også viktige dersom vi må kontakte deg vedrørende spørsmål om din bestilling eller for å varsle deg om status på en ordre. Vi kan også bruke din e-postadresse for å identifisere deg på våre interne systemer. De personlige og identifiserbare opplysninger som vi lagrer i informasjonskapsler (cookies) brukes til å spore din aktivitet på vår nettside. De brukes også for å huske dine individuelle innstillinger (for eksempel passord, din online handlekurv, og konfigurasjonen av nettleseren din programvare) for å gjøre ditt besøk enklere og mer relevant. Det gjør det unødvendig for deg å legge inn slik informasjon når du ved en senere anledning besøker oss igjen.
Emballasjeavgiften er et resultat av samarbeid mellom næringslivet og myndighetene og har i flere år vært innbakt i våre kundepriser. Etter ønske fra kunder spesifiserer vi nå avgiften på ordrebekreftelsen og faktura.
Miljøgebyr gjelder elektriske artikler og er et resultat av Toll og Avgiftsdirektoratets avtale med Elektronikkretur AS. Gebyrets størrelse er innbakt i våre kundepriser.
For bestillinger levert til ditt hjemsted eller kontoradresse vil fraktkostnaden tilkomme. Ekstra leveringskostnader kan gjelde for visse områder eller avhengig av størrelsen på din bestilling. Hvis dette er tilfelle, vil vi opplyse om det når du bestiller. Antatt levering er innen 1-5 virkedager, men noen bestillingsvarer og leveranser til avsidesliggende steder kan ta lengre tid. Vær oppmerksom på at vi ikke kan levere til postboksadresser. Varer bestilt hos oss leveres over hele fastlandet. Vi leverer ikke til Svalbard eller utland. Du vil motta en melding som inneholder en link slik at du kan spore sending din så fort varene dine er sendt.
Hvis du ikke har mottatt din bestilling dagen etter planlagt leveringsdato, kan du kontakte oss på hei@ecoemballasje.no eller 22 55 93 00 så vil vi gjerne hjelpe deg.
Dersom du er en bedriftskunde skjer levering mellom 08.00-16.00. Hvis sjåføren ikke finner deg når varene skal leveres, vil han prøve igjen neste dag. Normalt vil to forsøk bli gjort for å levere varene til en forretningsadresse. Sjåføren vil legge igjen en beskjed og legge igjen telefonnummer du kan ringe. Vi ber deg vennligst ringe dette nummeret omgående for å avtale en ny leveringsdato/ tid. Hvis sjåføren ikke får kontakt med deg, vil hele leveransen bli returnert til vårt lager. Kostnader for retur vil fratrekkes ved kreditering. Vi anbefaler å følge sporing av sendingen via link, se frakt- og leveringsbetingelser.
Dersom du er en privatperson vil sendingen bli levert til ditt nærmeste hentested for post og eller til den leveringsadressen du har registert. Du vil motta en hentemelding på SMS. For å kunne følge en sending ved hjelp av sporingslinken sendt i ordrebekreftelsen din, må du ha lagt inn et mobilnummer eller mailadresse når du registrerte deg. Du kan også hente varene selv, men det er ingen utleveringer i helger eller på helligdager fra vårt lager. Vi kan dessverre ikke gi deg informasjon om eksakt tidspunktet for levering utover sporingsinformasjonen fra transportøren, da sjåførens rutevalg er ukjent. Hvis du ikke har mottatt din bestilling dagen etter planlagt leveringsdato, kan du kontakte oss på 22 55 93 00.
Leveranse samme dag er dessverre ikke mulig med mindre man henter selv. Vi tilbyr post ekspress for levering dagen etter.
Synlig transportskade må meldes direkte til sjåføren og merkes på fraktbrev ved mottak av varene. Dersom du henter varene på et postkontor må synlig skade meldes på stedet. Om skaden ikke er synlig på ytterforpakning, må skade meldes omgående og innen fire dager etter at skaden er mottatt.. Når du som kunde mottar varen er det viktig at du også sjekker innerforpakningen for skade, og melder dette omgående og innen 4 dager etter fysisk mottak av varen. Skaden meldes til e-postadressen info@casy.no, med vedlagte bilder av skadeomfanget.
Ønsker du å klage på bestilling, produkter, levering, faktura eller annet hører vi gjerne fra deg på epostadresse hei@ecoemballasje.no, så hjelper vi deg gjerne.
Er du privatperson gjelder Angrefristlovens bestemmelser. Dersom du ønsker å returnere varen du har mottatt må det skje innen 14 dager, se Angreskjema. Produktene som returneres må være uskadd og i original emballasje. Legg alltid ved informasjon som gjør at vi kan finne ut at det er du som har sendt pakken. Er varene hentet på vårt lager må de returneres med samme skjema, for å sikre god returordning og kreditering.
All retur skal sendes til:
EcoEmballasje AS
CO/ Beco lager
Torpebaugen 8
N-1738 Borgenhaugen
Dersom du er en bedriftskunde må retur avtales med vårt kundesenter FØR varer sendes i retur.
EcoEmballasje AS
CO/ Beco lager
Torpebaugen 8
N-1738 Borgenhaugen
Ønsker du å klage på forhold, være seg bestilling, produkter, levering, faktura eller annet hører vi gjerne fra deg på telefonnr. 22 55 93 00 eller epost hei@ecoemballasje.no